Члени адміністрації президента Порошенка розміщували замовні матеріали в українських ЗМІ

Члени адміністрації президента Петра Порошенка розміщували замовні матеріали в українських ЗМІ

“Документи є уривками з неофіційного медіа-плану адміністрації та стосуються 2015-2016 років. З них випливає, що президентська команда замовляла засобам масової інформації, що писати та яких політологів цитувати”.

Документи знайшли у кабінеті, який раніше займав голова відділу зв’язків департаменту інформаційної політики адміністрації Порошенка Володимир Горковенко.

Сам Горковенко заявив, що не забував ніяких документів і не займався розміщенням джинси. Прессекретар Порошенка Святослав Цеголко проігнорував звернення видання.

Згідно з цими матеріалами, у вересні 2015 року газета “Аргументи і Факти” мала отримати 2 100 доларів за розміщення статті політолога Олександра Соколова “Как потерять Украину?”. На питання про цей матеріал у редакції “АіФ” відверто сказали, що “скоріше за все, він був замовним”.

Одна з таблиць перелічує шість інших газет, які мали отримати гроші за розміщення матеріалів – “Сільські вісті”, “Комсомольська правда”, “Україна молода”, “Газета по-українські”, “Коментарі”, “Факти і коментарі” та “Сегодня”.

У документах також зазначено, що 874 тисячі доларів готівкою мало було виплачено семи радіостанціям під час місцевих виборів 2015 року за розміщення інформаційних повідомлень у випусках новин.

Читайте також: ПриватБанк подав новий позов проти Коломойського на $600 млн.

Для порівняння, в тому ж бюджеті на звичайну рекламу на цих радіостанціях було передбачено лише 277 тисяч доларів. Але навіть з цієї суми лише 48 тисяч мало бути перераховано на банківські рахунки радіостанцій, решта – до сплати готівкою. Представник радіостанції Хіт ФМ підтвердив, що інформаційні повідомлення у випусках новин не позначаються як реклама, і зазвичай продаються в пакеті зі звичайною рекламою.

Один з документів деталізував інформаційну кампанію, яка мала супроводжувати призначення Віталія Ковальчука представником президента в Кабміні у травні 2016 року.

Планували спочатку “злити” інформацію про призначення через лояльних політологів – Володимира Фесенка, Вадима Карасьова та Андрія Золотарьова, які мали б позитивно прокоментувати фігуру Ковальчука.

У документі навіть були прописані готові тези для таких коментарів, де Ковальчука показували як реформатора, який посилить роботу уряду. Відзначається, що усі три політологи справді позитивно прокоментували призначення Ковальчука.

Фесенко підтвердив що працював з адміністрацією Порошенка, але умови такої співпраці назвати відмовився. Золотарьов сказав, що співпрацював рідко і не за гроші, а через приятельські відносини з Ковальчуком.

Telegram