Важка анафілактична реакція на вакцину Pfizer в США

У середу, 16 грудня, New York Times повідомило, що медичний працівник, який живе на Алясці, мав важку алергічну реакцію після ін’єкції вакцини Pfizer-BioNTech проти Covid-19, яка могла привести до госпіталізації. 

Цей медичний працівник, особа якого не уточнюється, не мав алергії раніше, додало видання. Фірма Pfizer, зі свого боку, запевнила, що буде співпрацювати з місцевими органами охорони здоров’я у цій справі.

9 грудня британські органи охорони здоров’я рекомендували не вводити вакцину Pfizer-BioNTech людям, у яких в минулому були серйозні алергічні реакції, після двох випадків поганої реакції на перші ін’єкції.

“Ми уважно вивчимо всю інформацію, яка вказує на серйозні алергічні реакції, і при необхідності оновимо рекомендації”, — сказав представник Pfizer.

“Агентству США з лікарських засобів (FDA) відома інформація про анафілактичну реакцію у людини, яка отримала вакцину проти Covid-19. Агентство продовжить працювати з CDC (Центрами профілактики захворювань) і Pfizer, щоб краще зрозуміти, що сталося”, — написало агентство у Твіттері в середу ввечері.